تنهایی یعنی دوست صمیمیت شیراز قبول نشود . تنهایی یعنی دلم برای آن هم تنگ می شود. تنهایی یعنی دوز ها به درس به زور طی می شود و شب ها با اشک . تنهایی یعنی پناه بردن به عوضی هایی که خوب میشناسی شان برای حرف زدن . تنهایی یعنی حسه اینکه نفس کشیدن من در حال حاضر تفاوتی در زندگی هیچ موجود زنده ای ندارد . تنهایی یعنی عاشق شخصیت های فانتزی سریال ها بودن . تنهایی یعنی مردن . تنهایی یعنی 4 تا دیوار اتاق من . تنهایی یعنی ال ای دی های پایین لب تاپ من . تنهایی یعنی من به عشق تو زندگی میکتم . تنهایی یعنی تو انلاینی و با من حرف نمیزنی . یعنی منو نمیخوای . یعنی ترجیح میدی با بقیه حرف بزنی .یعنی که من کم آوردم ....
احتمالا فردا میریم سفر . شاید اونجا حالم بهتر شه
از ته دلم از اونی که اونجا باعث میشه حالم بهتر شه ممنونم .
شیواییسم...ما را در سایت شیواییسم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56